21 Ocak 2011 Cuma

İstemek...



"Bir şeyi gerçekten istediğin zaman, arzunu gerçekleştirmeni sağlamak için bütün evren işbirliği yapar."

Simyacı-Paulo Coelho-1996


Düşününce ne hoş geliyor. İstiyorum ve tüm evren benim isteğimi yerine getirmek için çalışıyor.

Gerçekten inanıyorum bu düzene. Vazgeçmedikçe, gerçekleşir mi diye vesvese yapmadıkça oluyor, biliyorum.

İçimde bir huzur, ne istesem olur inancı.

Simyacı'yı arkadaşım Hale hediye etmişti bana. Kaçıncı kez okuduğumu bilmemekle beraber sanki ilk kez okuyormuşum hissi var. Daha önce okuduğum zamanlarda farketmediğim çok şeyi farkettim bu defa. Seviyorum bu kitabı, hem de çok seviyorum.

Gözlerimin her zaman sağlıklı olmasını ve olanı olduğu gibi görmesini istiyorum.

Evrenin her isteğimize cevap vermesini, olanı elde ettiğimizde de tamamlanma hissi, mutluluk ve şükretmeyi hatırlamayı diliyorum.

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa