18 Ocak 2011 Salı

Vanya Dayı-Tiyatro Pera...



7 Ocak 2011 tarihinde izledim oyunu yeniyılın ilk etkinliği olarak. Az biraz oyun izlemiş biri olarak söylemeliyim ki bu oyun muhteşem. Dekor, oyuncular, insan üzerindeki etkisi çok hoş. Fırsat bulduğunuz ilk anda izlenecek oyunlar listesinin en başına eklemelisiniz.

Zaten ömrünüzde Anton Çehov kitaplarından birini okuduysanız ne demek istediğimi çok kolay anlayacaksınız.

Aşağıda oyuna emek verenler hakkında bilgi var. Ben nedense okumak bilmek isterim her seferinde. Çünkü bilmediğim, tanımadığım birçok insan var. Haksızlık olmasın, gözardı etmeyeyim isterim.

Emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ederim. Arkadaşım Evrim'e de ayrıca teşekkürler çünkü kendisi izlediği bir TV programında Selçuk Yöntem'den duymuş ve bizleri teşvik etti sağolsun.


Vanya Dayı
Yazan Anton Çehov
Çeviren-Yöneten Nesrin Kazankaya
Dramaturgi Şafak Eruyar
Dekor Başak Özdoğan
Kostüm Fatoş Öztürk
Işık Yüksel Aymaz
Müzik Yönetmeni Ezgi Kasapoğlu
Yönetmen Yardımcısı Zeynep Özden

Oynayanlar
Vanya Levend Öktem
Astrov Selçuk Yöntem
Yelena Nesrin Kazankaya
Sonya Linda Çandır
Serebryakov Can Kolukısa
Mariya Aysan Sümercan
Telyegin İlker Yiğen
Marina Zeynep Özden
Köylüler Volkan Aktan
Ömer İvedi
Oğuz Turgutgenç
Evrim Artut

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

saat: 23 Şubat 2011 06:50 , Anonymous kahkaha dedi ki...

15 mart 2011 e bilet aldım. Nesrin kazankaya türkan saylanı anlatan TÜRKAN dizisinde annesini oynuyor.Onu seyredebilmek için daha çok...Anlattıklarınız beni sevindirdi ...Umarım o akşam başka önemli bir şey olmaz da kaçırmam. Bunu söylüyorum çünki önceden bilet aldığım oyunlarda hep bir sorun oldu.( çok oyuna çok önceden bilet alma durumunda haldun taner yerine,muhazipzade sahnesine gitmeye kadar...anlayın artık..)
Seyrettiğimde tekrar yorum yazmayı düşünürüm..Hoşçakalın...

 
saat: 23 Şubat 2011 11:06 , Blogger Kendi Merceğimden dedi ki...

Merhaba Kahkaha,

Oyunu izledikten sonra yorumunuzu bilmek isterim. Benim için hayli değişik bir oyundu. Sahne, sahneye giriş v.s. açısından.

Sevgiler.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa