30 Aralık 2010 Perşembe

1...



Bu kitabı Konya seyahati sırasında arkadaşım Zeynep'ten öğrendim. Kendisi okuyordu ve çok beğendiğini söylemişti.

Gel zaman, git zaman düşündüm. Oysa ki kitabı hemen almış olmam gerekirdi okumak için.

Bu sabah geldiğimde masamda gördüğüm ilk şeydi Aşkın Gözyaşları. İş arkadaşım Gözde okumuş ve bana bırakmış sağolsun isteğim üzerine.

Bugün itibariyle öğle tatilinde başladım ve keşke vakit olsa da okumaya devam edebilsem diye içimden geçirdim hala geçiriyorum gerçi.

Başladım ve önsözden sonra; "Her şey insanoğluna feda iken,insanoğlu ise kendine cefa olmuştur." cümlesini gördüm.

Evet evrende herşey bize sınırsız olarak sunulduğu halde biz zihinlerimizin sınırlarını kaldıramadığımızdan hem istiyoruz hem de ulaşamıyoruz. Sonra şikayet ediyoruz. Dillere "çok istersem olmaz" cümlesini pelesenk ediyoruz. Yazık.

Diyorum ki; 2011'den itibaren ve sonrasında bütünün ve bizim hayrımıza olan, zihnimizin tüm sınırları kalksın ve ihtiyacımız olan herşeye kolaylıkla ulaşıp, tüm ihtiyaçlarımızı kolaylıkla karşılayalım.

Aşk her anımızda olsun. Baktığımız, gördüğümüz, söylediğimiz, duyduğumuz, hissettiğimiz, verdiğimiz, aldığımız, istediğimiz, gittiğimiz, yediğimiz, içtiğimiz, karşılaştığımız herşeyde, heryerde AŞK olsun.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa