29 Aralık 2010 Çarşamba

2...


Show Max kanalında her akşam Derya Baykal'ın gün içinde yayınlanan programının tekrarını izliyorum ve faydalı şeyler öğreniyorum.

Her işi yapmam mümkün değil fakat bere-şal-şapka becerebildiklerimden. Geçen yıl hem kendime hem de arkadaşlarıma çok güzel bir bere ördüm. Şimdi deneyeceğim iş ise çocuklar için yılbaşı şapkası.

Ponponlu ve kırmızı. Bakalım hediye edilen minikler ne yapacak. Gerçi çocuklar atkı ve şapka sevmiyorlar ama bu değişik gelebilir.

Örgü örmenin ya da el işi yapmanın kişiye faydası bence sınırsız. Bir tür meditasyon aslında.

Keşke hepimizin en az bir hobisi olsa ve kendimizi bir parçacık rahatlatmak için hem kolay, hem de ucuz bir yol bulmuş olsak.

Etiketler: , , , , ,

2 Yorum:

saat: 30 Aralık 2010 14:59 , Blogger Tijen dedi ki...

Seda'cığıııım,
Buldum sonunda seni! Meğer ne çok zaman olmuş blogunu açalı. Kitap tanıtımın için de çok çok teşekkür ederim, çok naziksin.

 
saat: 30 Aralık 2010 16:44 , Blogger Kendi Merceğimden dedi ki...

Hoşgeldin,
Evet bloğu açalı bayağı, yazmaya başlayalı ise az zaman oldu.

Senin kitaplarının yeri bende ayrıdır. O yüzden herkes bilsin, denesin istiyorum.

Sevgiler.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa