21 Aralık 2010 Salı

10...

Kaldı 10 gün.

Pazartesi 1, Salı 1, Çarşamba 2, Perşembe 2, Cuma 2, Cumartesi 1, Pazar 1 = 10 gün

Ben 10'dan geriye saymaya başladım. Hediyeleri düşünüyorum, kişileri belirliyorum, biraz biraz heyecan başladı artık.

Hediye dedim diye tipik alışveriş tutkunu, her gördüğünü alan biri sanmayın beni. Çalıştığım ekip arkadaşlarımla yöneticimize, yöneticimizde tüm ekibe küçük hediyeler alır-veririz.

Eğer sizde farklı bir yılbaşı hediyesi vermek isterseniz Tijen İnaltong'un muhteşem, insanın denedikçe diğerlerini de aynı gün yapmak istediği yemek kitaplarını içtenlikle öneririm.

Kolay yoldan ulaşmak için yukarıdaki resme bir tık.

Her anın sunduğu hediyelerini görebilmek, içtenlikle kabul edebilmek dileğiyle.

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa