17 Aralık 2010 Cuma

2011'i beklerken...


Her yeni yılı beklerken içimde heyecan, endişe, tanıdık duygular, hoşlanma, hoşlanmama, korku, sabırsızlık, moral veren iç konuşmalar v.s. olur.

Bu yıl çok sakin ve sessiz beklediğimi farkettim 2011'i.

Her yıl Hale ile birlikte Hale'nin yeni yıl için belirlediği tema-temalar üzerine konuşur, çalışmalar yaparız.

2011'in tema-temaları ne olacak çok merak ediyorum.

Geçmiş yıllarda gerçekleşmemiş beklentilerin hoş olmayan hislerini arındırıyorum bugünlerde kalbimden, zihnimden.

Sessizim.

Hiç mi beklentim yok? Var tabii ki ama beklentinin dışında bu yıl hayatımda olacakların, gerçekleşeceklerin bazılarını hissediyorum sanki. O nedenle de çok beklentiye girmenin dışında susup, sakin bekliyorum.

Telaşım yok, nasıl ki bu akşam yemek yiyeceğimi biliyorsam olacakların bazıları da öyle biliyorum, bildiğimi düşünüyorum. Bu çok güzel ve insanı rahatlatan bir duyguymuş. Yeni tanışıyorum kendisiyle. Hoşgeldin diyorum bu sakin bilme haline.

Hoşgeldin.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa