23 Aralık 2010 Perşembe

8...

Pazartesi 1, Salı 1, Çarşamba 1, Perşembe 1, Cuma 2, Cumartesi 1, Pazar 1 = 8 gün

Yeniyılla hiç alakası yok biliyorum. Wikipedia'da 23 Aralık tarihine bakarken;
1888 - Ağır depresyon geçiren ressam Vincent Van Gogh kulağını kesti yazıyordu.

Sonra birkaç resmine bakarken her zaman olduğu gibi hayranlığım biraz daha arttı.

Eğer sizde bilgi sahibi olmak ister, resimlere bakmayı arzu ederseniz isme ya da resime bir tık.

Her anımızın muhteşem görselliklerle dolu olmasını diliyorum.

Etiketler: , ,

1 Yorum:

saat: 23 Aralık 2010 18:32 , Blogger Eya dedi ki...

Merhaba...kurabiyelerle ilgili yorumunuzu simdi gördüm. Öncelikle ugradiginiz icin tesekkür ederim,gelelim sorulariniza, kurabiyelerin kalinligi yaklasik 1/2 cm. Cok kalin olunca tadi güzel olmuyor, cok ince de kirilma tehlikesi dogurabiliyor. Firin sicakligi ise firininizin ayarina göre degisken. Benim firinim mesela cok yaniyor dolayisiyla 160°C de pisiriyorum ama az yaniyorsa 175°C de yeterli olabilir...yine kafaniza takilan sorunuz olursa yardimci olmaya calisirim....sevgiler

zehra

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa