21 Ekim 2010 Perşembe

Ye, Dua et, Evlen...



Dün akşam Beşiktaş-Kabalcı Kitabevi'ne gittiğimde aldım bu kitabı. İçim çok coşmadı ama başladım fena gitmiyor.

Gerçi gidiş sebebim başka. O sebep içimi coşturuyor. Çok sevdiğim biri için Bitmeyecek Öykü kitabını hediye etmek üzere aldım. Sever mi bilmem ama çok içimden geldi bende engel olmadım. Çünkü artık içimden gelen, kendimi iyi hissettiren eylemleri kesinlikle yapmaya karar verdim. Bu duyguya sadık kalacağım.

Hediye edeceğim kişi son günleri biraz zor geçiriyor. Bu kitap fantastik olduğu için belki ona tekrar hayal etmeyi ve ettiklerinin gerçekleşeceğini hatırlatır. Kendisi biraz ümitsiz şu günlerde.

Birkaç gecedir kitabı hediye ettiğim anı, içine yazdıklarımı hayal edip, tasarlıyorum. Güzel bir yazı olsun istediğim için yıllar önce arkadaşlarım tarafından hediye edilen dolmakalemimi kullanmaya karar verdim. Kitabı alırken güzel mavi bir mürekkep aldım ve yazı alıştırmalarına da başladım.

Bir dilek tutmayı da ihmal etmedim. Hepimizin bitmeyecek öyküleri olsun bu hayatta. Hepimizin hayrına...

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa