4 Ekim 2010 Pazartesi

3.Köprüye hayır...



Nihayet resim yükleme sorununu bir arkadaşım sayesinde çözmüş bulunmaktayım. Bu nedenle çok gecikmiş ama geçiştirmek istemediğim bir haberi paylaşmak istiyorum.

Geçtiğimiz cumartesi 2 Ekim 2010 günü İstanbul'un birçok yerinde 3.köprü yapımı projesinde kesilmesi muhtemel 2 milyon ağaç için ellerimizde mumlarımızla toplanıldı.

Salacak basamaklarında olan toplantıya bende katıldım.

Broşürü paylaşmak istiyorum.

http://www.2milyonistanbullu.com/ sitesine girip imzanızı atıp bu yok etme çabasına dur diyebilirsiniz.

Sonucun ne olduğunun önemi olmakla birlikte en azından ben üzerime düşeni yaptım diyebilmek insanı biraz olsun rahatlatan bir his biliyorum.

Ayrıca broşürün arka yüzünde önerilerde var. Yani sadece karşı çıkılmıyor, çözümde sunuluyor. Tam da Hale arkadaşımın her zaman bahsettiği gibi.



Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa