21 Eylül 2010 Salı

Dilek Şurubu...


Momo'yu okuyanlarınız bilir. Michael Ende aslında çocuklara hikaye yazıyor fakat büyükler tutkunu olmuş durumda.

Kitapların diğer bir özelliği ise hikayeleri süsleyen çok güzel resimlerin olması. Bu resimler tek renk olmasına rağmen çok güzeller.

Böyle olması durumu çok daha özel kılıyor bence.

Michael Ende'nin çok sayıda kitabı var. Şu anda benim okuduğum 3.kitabı.

Momo, Cim Düğme ve Vahşi 13'ler, Dilek Şurubu, Cim Düğme ve Lokomotifçi Lukas, Bitmeyecek Öykü, Özgürlük Hapishanesi, Ayna içinde Ayna benim bildiklerim.

Kendime bir güzellik yapayım hem de bireysel gelişimime katkıda bulunayım, gözüm-gönlüm bayram etsin dersiniz yapılacak ilk işlerden biri bu kitaplardan birini almak ve okumaya başlamak.

Elinizden bırakamayacağınıza eminim.

Etiketler: , ,

2 Yorum:

saat: 3 Ekim 2010 20:36 , Anonymous Adsız dedi ki...

sedacım..momo için teşekkürler..kızım ve ben aldık..okumaya başladık,akşamları uyku öncesi kitabımız bugünlerde momo...
sevgiler
yasemin

 
saat: 4 Ekim 2010 17:44 , Blogger Kendi Merceğimden dedi ki...

Ay nasıl sevindim.

İstiyorum ki herkes bu kitabı okusun.

Tabii ki diğerlerini de.

Ben şu anda Bitmeyecek Öyküye başladım. O da çok güzel.

Kızını benim için öp.

Sevgiler,

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa