22 Eylül 2010 Çarşamba

Kolay yoldan öğrenmek...

Son günlerde Ye, Dua et, Sev isimli kitabı okuyorum malum.

Kitabın 240. sayfasına geldim bir baktım ki 261. sayfadan devam ediyor.

Kitabı değiştirmek üzere bir kenara bıraktım tabii ki.

Sonra kaldığım yerde bahsedilen konu dikkatimi çekti.

Geçmişi bırakıp, yeniye yer açmakla ilgiliydi anlatılanlar.

Sonra kendimde sıkça yaşadığım bir durum olduğunu bildiğimden burada bana bir mesaj var diye düşündüm haliyle.

Durumu yakın bir arkadaşım ile paylaştığımda kendisi " ne kadar şanslısın, bu durumu daha sancılı bir şekilde de öğrenebilirdin." dedi.

Düşünüyorum doğru, kendimi yerlerden yerlere atıp, paspas olarak öğrendiğim zamanları hatırladım.

Gerçekten çok şanslıyım. Kitap okurken, keyif içinde öğrenmek kadar hoş bir durum var mı?

Yok!

Hayattan alacağımız dersleri kolaylıkla almaya niyet ediyorum. Tüm canlılar için.

Karikatür: Ademler ve Havvalar-Piyale Madra

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa