30 Eylül 2010 Perşembe

Paylaşmak lazım...

Resim: Abidin Dino

Dün akşam bir arkadaş toplantısında yemekler yenmiş, çaylar içilirken en acısız arındırma yöntemi olarak kabul ettiğim ho'oponopono çalışmasını anlatırken farkettim ki çok heyecan duyuyorum.

Bu çalışma hem çok kolay, hem çok çabuk hem de çok etkili bence.

Sağolsun Hale bu çalışmaya bizler için 8 adımlık bir çalışma listesi haline getirmişti ve bizlerle paylaşmıştı. Bende dün akşam başka bir arkadaşıma bu yöntemi Hale'nin de yardımıyla anlattım.

Çalışma esnasında son dönemde kafamıza takılanlar, üzerinde durduğumuz konuların aynı olduğunu farkettik.

Demek ki buluşmamız tesadüf değilmiş.

Sonra Başmelek Mesaj kartları ile sorduğumuz sorulara kendimizce çok uygun yanıtlar aldık ve keyiflendik.

Ben heyecanla bildiklerimi anlatırken Hale dedi ki: Senin artık paylaşman lazım.

Eve döndüm düşündüm. Bugün hala düşünüyorum. Evet yıllardır çok yöntem öğrenmiş, çok çalışma yapmış, zorlanmış ama yılmamış, yola devam etmiş biri olarak hak verdim.

Üzerimde çok kişinin emeği var. Bu emeklerle birlikte bende biriken çok bilgi var.

Dilerim ki ihtiyacı olana ulaşır ve bende kolaylıkla, keyifle paylaşırım.

Biliyorum ki kendimizi arındırdığımızda evreni de arındıyoruz.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa