18 Ekim 2010 Pazartesi

Ye, Dua et, Sev ama bu defa filmi...

Fotoğraf filmde en beğendiğim anlardan birinin görüntüsü. Özet olarak şöyle bir diyalog geçiyor. " Azıcık göbeğin kimseye zararı olmaz." " Yiyorsan keyif al bari...!"

Cumartesi günü yeterince tembellik yaptıktan sonra bir anda karar verdim filmi izlemeye.

Oysa ki ilk çıktığı gün izleyecektim fakat olmadı.

Evime yakın olduğu için Capitol Alışveriş Merkezi'ni tercih ettim.

Nedense filmi tek başıma izlemek istediğim için kimseyi davet etmedim annemin dışında kimseye de haber vermedim.

Gittim birkaç küçük alışverişin dışında (ki zaten Alışveriş Merkezleri'nden alışveriş yapmayı sevmem.) biletimi erkenden aldım ve salona da erkenden gidip yerime oturdum.

Kitapta çok fazla içsel konuşma olduğundan filme böyle yansıtamazlar diye düşünüyordum. Tam da öyle oldu. Zihinlerde yer edecek banyo sahnesi ile başladı ve keyif alınacak şekilde devam etti.

Ben genel olarak filmi beğendim. Ayrıca kitapta olmadığını düşündüğüm detaylarda vardı.

Julia Roberts, Javier Bardem her zamanki gibi muhteşemdi. Sanki başka oyuncular bu filmde oynasaymış bu kadar uyumlu olmazmış gibi geldi bana.

O nedenle izlesem mi diye düşünenlere "evet izleyin" derim.

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa