14 Eylül 2010 Salı

Ye, Dua et, Sev...

Yeni bir kitaba başladım elimden bırakamıyorum. O kadar güzel, sürükleyici, heyecan verici.

2007 yılında çıktığına dair bir bilgi edindim. Neden bu kadar geç kaldım keşfetmekte şimdi hayıflanıyorum.

Gerçi ben keşfetmedim. Sağolsun arkadaşım Hale başka bir vesile ile söz etti kitaptan.

Ekim 2010'da da vizyona girecekmiş. Kesinlikle izlemeyi de düşünüyorum.

Oysa ki okuduğum kitapların filmlerini genelde izlemem. Kafamda farklı hayal ederim ben çünkü. Sonra hayal kırıklığı olur.

Ama bu başka. Bunu izleyeceğim.

Tavsiyem her ne kadar kitabı henüz bitirmemiş olsam bile okumanızı öneriyorum.

"İçinizde Tanrıyı barındırıyorsunuz ve öyle zavallısınız ki onun varlığından bile haberdar olamıyorsunuz."

Ye, Dua et, Sev-Sf.191

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa