25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayat çok güzel ve enteresan...


Ben kendi kendime günlerdir program yaparken, bayan kapris modunda şunu desem, nasıl etsem acaba diye kendi kendimi harap ederken ve bunları günün belirli bir saati için kurgularken hayat benimle öyle bir eğlendi öyle bir eğlendi ki zaten benim aradığım cevapta burada geldi.

Düşündüğüm zaman diliminin tam tersi bir anda düşünmeye bile fırsat kalmadan, diyeceklerimi de unutarak, sürprizin şaşkınlığı ile kalakaldım ve acele etmek zorunluluğundan yapmam dediğimi yaptım.

Güya yapmayacak ve dediğimi kabul ettirecektim aklımca. Ohh bu hali ile pek hoş oldu. Bana da güzel bir ders oldu.

Demek ki o kadar büyük konuşmayacak, beylik cümleler kurmayacakmışsın dedim kendime.

Bu defa bunu kabullenmek kolay ve keyifli oldu.

Gün harika geçti bu sayede. Keyfimde yerine geldi.

Her anımız güzel ve keyifli geçsin, sevdiklerimiz hep yanımızda olsun ne diyeyim.

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa