17 Ağustos 2010 Salı

Ders çalışmak, sınava hazırlanmak...

Yıllardır erteliyorum fakat bu yıl bir azimle bitirmeye karar verdim. Dersin çok diyen çok, bitirirsin diyen az. Benim iç sesim ise bitireceğimi söylüyor bana. Bu da bana şevk veriyor.

Bu haftasonu Vergi Hukuku ve Türkiye Ekonomisi konularını neredeyse bitirdim ve yaptığım sanal sınavlardan gayet iyi notlar aldım. Sınav günü aynı başarıyı gösterirsem yüksek ortalama ile geçiyor olacağım.

Bana en çok destek veren arkadaşım Hale. Beni kah resimlerde gördüğünüz Validebağ Korusu'na götürüp motive ediyor, kah evinde ağırlayıp sanki keyif içinde hayırlı bir iş yapıyormuşum hissi veriyor. Kendisine çok çok teşekkürler.

Validebağ Korusu ise çok büyük bir alanda ve içinde İzci Müzesi, Abdulaziz'in Av Köşkü, Huzur Evi ve Öğretmen Evi bulunmakta.

Biz genelde öğretmenlerin yararlandığı fakat öğretmen olmayanların da küçük fiyat eklemelerinin olduğu restoran-çay bahçesi kısmında hem ders çalışıyoruz (nam-ı diğer açık ofis) hem de kuş sesleri dinleyip, sincapların ve kirpilerin dolaşmasına şahit oluyoruz.

Validebağ korusu bu özelliklerinden dolayı dayanılmaz olduğunu düşündüğüm sıcaklarda gerçekten huzur bulduğum, üstüne üstlük en zorlandığım işlerden biri olan ders çalışmak konusunda direncimi kırmış hatta ders çalışmak konusunda devrim yapmış hissine sahip, olduğum bir yer.

Daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz; http://www.validebag.org sitesine bakabilirsiniz.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa