17 Haziran 2011 Cuma

Günde 1 resim...

Harika bir site keşfettim:

http://gunde1resim.com/

Benim resim bilgim öyle engin değildir maalesef.

Fakat severim, en bilindikleri bilirim, tüm ressamlara da hayranlığım sonsuzdur.

Bugünlerde her gün bu siteyi takip, site sahibini de takdir eder oldum.

İstiyorum ki herkes bilsin, takip etsin, bilgisini arttırsın ve her gün gözlerine şahane görüntülerle bayram ettirsin.

Özellikle arşiv sayfası muhteşem. Tüm resimleri küçük halleri ile toplu olarak görebiliyoruz. Öyle güzel dizayn edilmiş yani.

Lafı daha fazla uzatmadan sizi site ile başbaşa bırakıyorum ve gönlünüzce bir haftasonu diliyorum.

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

saat: 23 Haziran 2011 00:01 , Blogger loylum dedi ki...

çok teşekkürler, ne kadar da mutlu oldum beğenmenize, tavsiye etmenize :)
sevgiler,
oylum

 
saat: 23 Haziran 2011 15:03 , Blogger Kendi Merceğimden dedi ki...

Merhaba,

Rica ederim ne demek. Öyle sevdim ki siteyi, fikri, ressamları.

Ellerinize sağlık.

Sevgiler

Seda

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa