6 Nisan 2011 Çarşamba

Aşk tesadüfleri sever...











20 Şubat'ta izledim filmi aslında. Filmin etkisi geçti fakat müzikler hala favorim.

Film insan hayatında karşılaştığı tesadüflerin hayatına kattıklarını anlatıyor bence en güzel halleriyle. Her ne kadar filmin sonu mutlulukla bitmese de güzel.

Zaten yaşanacaksa yaşanacak olduğunu düşünmekle beraber tesadüf olmadığını bilirim aslında. Yaşadığım anın resmini ben öyle yapmışım, boyamışım, o insanları oraya ben koymuşum diye düşünürüm her zaman. Böylesi bana kendimi daha iyi hissettirir, yaşadıklarımın tamamının benim eserim ve tüm sorumluluğun bana ait olduğunu bilirim, kolay kabullenirim.

Gelelim etkisi süren filmin müziklerine. Herbiri muhteşem, bıkmadan defalarca dinlenen cinsten.

Filme karşı sempatim ilk tanıtımı Mehmet Günsür"den dinlerken oluştu. Bu film bu kadar tesadüfü anlatıyorsa "Eylül Akşamı" çok yakışırdı diye geçirirken bir baktım ki zaten düşünülmüş ve o şarkı söylenmiş.

Söylenmiş ama bir farkla; Bülent Ortaçgil'den başka kimseden dinlemeye tahammülüm olmayan ve bende her daim apayrı bir yeri olan "Eylül Akşamı" Mehmet Günsür ve TNK'den dinlerken gerçekten keyif veriyor.

Fakat benim bu film sayesinde ilk kez dinlediğim, çok beğendiğim diğer favorim ise "Yine yazı bekleriz".

Ah ne çok özledim seni
Bir bilsen, ah bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmez

Hepsi bitti, hepsi bitti, hepsi kaybolan günlerdi
Bir yalnız sen bir yalnız ben bizi ne nasıl tüketti ki ?

Belki unuturuz onu tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız kırık hayaller saklı defterin

Belki de saklarız onu kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler birgün
Yine yazı bekleriz

Ah ne çok özledim seni
Bir bilsen, ah bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmez

Seni bekler yağmurlarım öyle bir yağar ki hiç dinmez
Sonra yedi bahar geçer o yaz hiç gelmez

Belki unuturuz onu tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız kırık hayaller saklı defterin

Belki de saklarız onu kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler birgün
Yine yazı bekleriz


Çok güzel değil mi?

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa