15 Aralık 2010 Çarşamba

Yolculuk...



Niye gittiğimi bilmemekle beraber gittim işte.

Şirketten bir arkadaşım gidecekti muhteşem fotoğraflar çeken başka bir arkadaşı ile. Sağolsunlar 2 kişilik özel bir geziyi 10 kişiye çıkartmamıza hiç itiraz etmediler ve içten davet ettiler bizleri.

Zaten Şeb-i Aruz zamanı gelmiş hiç gidilmez mi? Koşa koşa, güle oynaya gidilir.

Oysa ki geçen yıl bir anda hiç tanımadığım bir gitme isteği ile gitmiş, çok enterasan duygular yaşamış ve dönmüştüm.

Bu yılın geçen yıldan farkı tek başıma gittiğim, ilk günü yalnız geçirdiğim, ikinci gün bir arkadaşım ile buluşup, beraber gezip, gördüklerimi 10 kişilik bir grupla paylaşacak olmamdı.

Geçen yıl ben gitmeye karar verince Hale ve Yasemin birçok öneri ve tavsiye ile uğurlamışlardı ve bende onların dediklerini harfiyen yerine getirmiştim. Daha güzel bir program olamaz zaten.

Aynı öneri ve tavsiyeler bu yılda çok işimize yaradı. Programın tamamına sadık kalarak, 10 kişilik koca bir grupla birlikte hareket edebildik. Soğuk ve yorgunluk olmasına rağmen kimse yapacaklarımızdan geri kalmadı ve istekle hareket etti.

Bu deneyim de yalnız olduğum geziden çok farklı ama çok güzeldi.

Gitmeden önce ben bu geziye neden gidiyorum diye sorup, başmelek kartlarından birini çektiğimde REHBER kartı gelmişti.

Geziden dönüşte bana rehberliğim için teşekkür edildi en çok. Mutluyum ve iyi ki gitmişim diyorum.

Evrende yaşayan tüm canlılar ve kendim için sağlık, huzur, mutluluk, aşk, sevgi, uyum, barış, bolluk, bereket içinde yaşamamızı ve her daim kalbimizi arındırarak, herkese ve herşeye hoşgörülü olabilmeyi de diledim.

Eğer sizde Konya'ya gidilir, neler yapılır diyorsanız yazın size de öneri listemi göndereyim.

Etiketler: , , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa