9 Aralık 2011 Cuma

Son günler...

Son günler blogdan ayrı fakat onun dışında herşey ucu ucuna geçiyor.

Trafik beni bezdirdi, işler çok, benimse halim yok.

Bir yerden başlamak lazım diyerek bu saatte yazmaya karar verdim. Umarım maya olur, yazıların devamı gelir. Çünkü kim okuyor merakım yok kendim için yazıyorum.

2012 yaklaşıyor ben daha yeni heyecanlanıyorum. Önceki senelerde çok daha erken başlardı yeniyıl heyecanı. Beklentilerin gerçekleşmesi, dilekler, hayaller...

Güzel bir yıl olsun herkes için. Sağlık, mutluluk, uyum, bolluk, bereket, aşk, sevgi, barış içinde yaşasın tüm varlıklar.

Bu arada güzel bir haber Başmelek Mesaj Kartları yeniden farklı bir yayımevinden çıktı. D&R da satıyor. Satın almak ya da bilgi sahibi olmak isterseniz;


Sevgiler, güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle...

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa