21 Temmuz 2013 Pazar

Kitap Kurdu Böjük...

Temmuz Ayı Çekilişimiz Başlasınn :)

http://bojukandperik.blogspot.com/2013/07/temmuz-ay-cekilisimiz-baslasnn.html

evet biliyorum geçen çekilişten dolayı mahcubum nedeni çok geç açıklamış olmam bu nedenden dolayı bu çekilişin süresini çok kısa tutacağım malum tatile de girdim artık ve minik kızımın gelmesine de az kaldı :) aileye yeni bir üye katılacak bu nedenden dolayı kızımın şansına 2 arkadaşıma hediye yollamaya karar verdim :)

 

 
geçen çekilişi kazanan arkadaşa da hediye kartı yolladım yalnız ilk defa hediye kartı yolladığım için biraz sorun yaşamadım desem yalan olur ama bana hediye kartı daha mantıklı geldi en azından aldığım anda size ulaşacak ve siz istediğiniz ürünleri alacaksınız tamam diğer türlü de istediğiniz kitapları yolluyorum ama yanındaki hediyeleri ben seçiyorum

neyse çekilişimiz şu andan itibaren başladı ve 25 temmuzda sona erecek ve 26 temmuzda sonuçlar açıklanacak ki özellikle bunu belirttim herhangi bir gecikme yaşanmayacak :)
 
her bir hediye kartı 50 tl değerinde olacak :)
 
katılım koşullarımız aynı hem bloglovin de hem de Google da izleyicim olmak ve bu postu bloğunuzda duyurmak :) şimdiden herkese bol şans...

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa