2 Eylül 2012 Pazar

Sevgili takipçim, arkadaşım Yasemin için...

Bugün düşündüm blogu oldukça ihmal ediyorum. Aslında sürekli zihnimden yazacak bir şeyler geçiyor. Birkaç dakika vakit ayrılıp yazılamaz mı? Tabii ki yazılabilir. Hiç mi aylaklık yapmıyorum? Tabii ki yapıyorum.

Sonra çok sevdiğim arkadaşım Yasemin geldi aklıma. Biliyorum takip ediyor. Arada yorumlar yazıyor. Çok hoşuma gidiyor. Ayıp oluyor diye düşündüm. Giriyor sayfaya hep aynı yazı, hep aynı yazı.

Bugünkü yazımı Yasemin'e ithaf ediyorum. Nasıl olsa görür :)

http://whatsinmyhat.wordpress.com/ takip ettiğim bloglardan. Sahibesi Zeynep Güçlüten. Hoş yazılar yazan, şapkalar tasarlayan, üreten, gören, gezen, bizimle paylaşan sevgili arkadaşımdır kendisi.

27.02.2012 tarihli yazısında Van Gogh Alive sergisinden gördüklerini aktarmış sağolsun.

Orada Van Gogh'un kendisinden alıntı hoş sözlerinden benim beğendiklerimin birkaçını paylaşmak istedim bende.

Daha fazlası için:

http://whatsinmyhat.wordpress.com/2012/02/27/aycicegi-bir-anlamda-benim-sayilir/






Etiketler: , ,

2 Yorum:

saat: 5 Eylül 2012 14:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sen harikasın valla....bu nasıl surprız boyle ve ne guzel sozler tek kelime ile şahane ,o zaman

http://youtu.be/oxHnRfhDmrk Don McLean den Vıncent adlı sarkıyı dınlemenı ve bırde cevırısını okumanı cok rıca ederım....
sevgiyle

yasemin

 
saat: 6 Eylül 2012 20:19 , Blogger Kendi Merceğimden dedi ki...

Simdi dinledim canim benim bayildim. Harika tablolar, harika sozler. Haberdar ettigin icin sagol varol. Sevgiler...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa